اس ام اس تنهایی

اس ام اس غمگین تنها



کم طاقتی عادت آن روزهایت بود

این روزها برای گرفتن خبری از من عجیب صبور شده ای



اس ام اس غمگین تنها



وقتی کسی دیربه دیر ازم یاد می کنه

نگرانش نمی شم حتما شاد بوده از یادش رفتم!



اس ام اس غمگین تنها



چوپان قصه ی ما دروغگو نبود

او تنها بود و از فرط تنهایی فریاد گرگ سرمی داد

افسوس که کسی تنهایی اش را درک نکرد

و در پی گرگ بودند و در این میان فقط گرگ فهمید که چوپان تنهاست


  
اس ام اس غمگین تنها



پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می‎کند

بلبل شوقم هوای نغمه‎خوانی می‎کند

همتم تا می‎رود ساز غزل گیرد به دست

طاقتم اظهار عجز و ناتوانی می‎کند



اس ام اس غمگین تنها



شمع این مساله را بر همه کس روشن کرد

که توان تا به سحر گریه ی بی شیون کرد



اس ام اس غمگین تنها



من همان برگم که بر روی درخت

لرزم از برد چنین پاییز سخت

در نهایت باید افتاد و گریست

به درخت گفت خداحافظ و رفت



اس ام اس غمگین تنها



من از اعدام نمی ترسم!

نه از چوبش نه از دارش

من از پایان بی دیدار می ترسم



اس ام اس غمگین تنها



چهار تا رفیق فابریک دارم

حسرت ، غم ، ماتم و تنهایی

بهشون سفارش کردم تحویلت نگیرند



اس ام اس غمگین تنها



هیچوقت نفهمیدم

که چرا درست همان کسی که فکر می کنی

باهمه فرق داره یک روز مثل همه تنهات می ذاره



اس ام اس غمگین تنها



نیمکت باهم بودن من تنهاست

من دل نشستن ندارم تو دلیل نشستن باش



اس ام اس غمگین تنها

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.