اس ام اس ولنتاین برای همسرم

اس ام اس ولنتاین برای همسر

SMS valentine

آری عشق دو نیمه دارد

نیمی از آن عشقی است که دل تو را بیقرار کرده است

و نیمی دیگر آن محبتی است که در دل من می تپد

ولنتاین مبارک

اس ام اس ولنتاین برای همسر

SMS valentine

همه به زخمشون دستمال میبندن اما من به زخمم دل بستم !

ولنتاین بر زخم زندگیم مبارک!

اس ام اس ولنتاین برای همسر

SMS valentine

میدونی ولنتاین یعنی چی؟

یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده

و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه

عاشقتم تا همیشه ولنتاین مبارک

اس ام اس ولنتاین برای همسر

SMS valentine

فیزیک بعدترها ثابت می کند

در ولنتاین جای خالی آدم ها بزرگتر می شود

اس ام اس ولنتاین برای همسر

SMS valentine

گاه نمی دانم چه پیامی را بهانه کنم

تا از حال آنکه روحم با اوست آگاه شوم

این بار ولنتاین را بهانه کردم

فردا را چه کنم

اس ام اس ولنتاین برای همسر

SMS valentine

کنارم که هستی

زمان هم مثل من دستپاچه می شود

عقربه ها دوتا یکی می پرند

اما همین که می روی

تاوان دستپاچگی های ساعت را هم من باید بدهم

جانم را می گیرند ثانیه های بی تو

ولنتاین مبارک

اس ام اس ولنتاین برای همسر

SMS valentine

هزار تابلوی مونالیزا به روی لب

و هزاران موزه هنر درون چشمت داری

ولنتاینت مبارک

اس ام اس ولنتاین برای همسر

SMS valentine

با تو از خاطره ها سرشارم

با تو تا آخر شب بیدارم

عشق من دست تو یعنی خورشید

گرمی دست تو را کم دارم

ولنتاین مبارک

اس ام اس ولنتاین برای همسر

SMS valentine

یارم از من بی سببب رنجید و رفت

گریه را دید و برمن خندید و رفت

وقت رفتن دیگر از ماندن نگفت

قصه ناگفته ها را نشنید و رفت

تشنه بودم همچو دشتی پر عطش

مثل باران بر تنم بارید و رفت

گل فراوان بود از باغ من

غنچه ای نشکفته را برچید و رفت

اس ام اس ولنتاین برای همسر

SMS valentine

ولنتاین یعنی جسم و جانم مال تو

ولنتاین یعنی پرسش از احوال تو

ولنتاین یعنی از خودم من خسته ام

عشق من در ولنتاین به تو دل بسته ام

اس ام اس ولنتاین برای همسر

SMS valentine

دل این واژه ی بی نقطه

گاهی به وسعت یک دریا برایت دلتنگی می کند

ولنتاین مبارک

اس ام اس ولنتاین برای همسر

SMS valentine

خواهش می کنم

بی حوصلگی هایم را ببخش

بدخلقی هایم را فراموش کن

بی اعتنایی هایم را جدی نگیر

مسبب همه ی این ها ولنتاین بی توست

اس ام اس ولنتاین برای همسر

SMS valentine

اسیر فصل خزان گردد عمر آنکس که

دمی اسیر اشک کند چشم مهربان تو را

اس ام اس ولنتاین برای همسر

SMS valentine

اونقدر که فکرشو می کنی دوستت ندارم

چون اونقدر دوستت دارم که نمی تونی فکرشو بکنی

اس ام اس ولنتاین برای همسر

SMS valentine

جای خالیت را نفس عمیق می کشم

عطرت از تو باوفاتر است

ولنتاین بی تو مبارک نیست !

اس ام اس ولنتاین برای همسر

SMS valentine

اس ام اس جدایی

اس ام اس جدایی


مات شدم از رفتنت

هیچ میز  شطرنجی هم درمیان نبود

این وسط فقط یک دل بود

که دیگر نیست


اس ام اس جدایی


چشمان مرا به چشم هایش گره زد

بر زندگیم رنگ غم و خاطره زد

او رفت ولی نه طبق قانون وداع

یکبار فقط به شیشه ی پنجره زد



اس ام اس جدایی


دردناک ترین جدایی ها آنهایی هستند که

نه کسی گفت چرا

و نه کسی فهمید چرا


اس ام اس جدایی


آتش زدن به یک سرنوشت کبریت نمی خواهد که

پـــا می خواهد

که لگد بزنی به همه دارایی یک نفر و بـــــــــروی


اس ام اس جدایی


هوا بارانی ست ولی شیشه چرا بخار نمی گیری ؟

نترس رفت

دیگر اسمش را رویت نمی نویسم !


اس ام اس جدایی


جـــدایــی مــان

هیــچ یک از تشــریفــات آشــنایمــان را نــداشت

فقــط تــو رفـــتــی و من ســعی کـــردم ســـنگ دل بــاشـــم


اس ام اس جدایی


صدای پای تو که می روی

و صدای پای مرگ که می آید

دیگر چیزی را نمی شنوم


اس ام اس جدایی


درد دارد

وقتی با نسیمی برود

کسی که به خاطرش به طوفان زده ای


اس ام اس جدایی


نباشی برای من هیچ اتفاقی نمی‌افتد

فقط گاهی موهای صورتم سفید می‌شود

گاهی موهای سَرم می ریزد


اس ام اس جدایی


ای کاش

قانون همه ی دوستی ها این بود

یا رفاقت تعطیل یا جدایی هرگز

 


اس ام اس جدایی

اس ام اس غمگین

هوای مردن...

بیخ گوش من است...!

همان جایی که روزی...

رد نفس های تو بود....!

اس ام اس غمگین

یکی بیاید دست این خاطره ها را بگیرد ببرد گردش . . .


کلافه کرده اند مرا !!

بس که نق می زنند به جانم . . .

خسته شده ام از گذر خاطرات . . .


اس ام اس غمگین


روزهایم گذشت اما روزگار از من نگذشت! ؟ ؟


اما من از روزها و روزگار گذشتم.بگذرید از من


اس ام اس غمگین

وقتی به پایان “من و تو” اندیشیدی
باورت نبود که پایان من و تو فقط پایان “ما” نیست
آغاز دنیایی است بی “ما”
و دنیا بدون “ما ”
پر است از هزاران “من و تو” ی تنها!


اس ام اس غمگین


ببیـــــــن
من هم
مثل خــــــیلی از عاشـــــق ها
از تو یـــــادگاری دارم
ولــــی
یــــادگـــاری من
با بقیه فــــرق دارد
یــــــادگــــــاری مــــن
از تو
ســــینه ای پر از درد اســـــت ...


اس ام اس غمگین


امروز رگ احساسم را با " تیغ بی تفاوتی" زدم...!!!

قید احساسم را زده ام اما...

تو راحت باش...!

اس ام اس غمگین


جایی در دلم برای کینه و نفرین نگذاشتم...

به دلم گفته ام:

با تمام شکستگی ات فراموش نکن این را که...

"روزی شادیش آرزویت بود"...


اس ام اس غمگین



به سادگی رفت ؛ نه اینکه دوستم نداشت !
نه ، فهمید خیلی دوستش دارم !

 
 
اس ام اس غمگین
 
 
آن قدر دلم از رفتنت بد شکست که نمی دانیم وقتی بیایی ، کدام تکه اش خوش حال خواهد شد !

 
اس ام اس غمگین


کاش بودی تا من نیز چیزی برای از دست دادن داشتم . . .
جای خالی تو داره همه دنیامو میگیره !

 
اس ام اس غمگین

 دلم ”
جای مانده ای که هیچکس مسئولیت شکستنت رابه عهده نمیگیرد . . .
 
اس ام اس غمگین


حال “ من ” دیدن دارد وقتی کسی حال “ تو ” را میپرسد . . .

 
اس ام اس غمگین
 

 
دلم شکست !
عیبی ندارد شکستنی است دیگر ، می شکند !
اصلا فدای سرت ، قضا و بلا بود از سرت دور شد . . .
اشکم بی امان می ریزد !
مهم نیست !
آب روشنی است !
خانه ات تا ابد روشن عشق من . . .

 
اس ام اس غمگین
 

تنها دلیل شکست در عشق یک عامل است
تفاوت تعریف هرکس از عشق  . . .

 
اس ام اس غمگین
 

دلشکسته ام . . .
همچون مادرى که ، لباسهاى ورزشى بچه اش بوى سیگار میدهد . . .

 
اس ام اس غمگین
 

وقتی با مشت هاش قلبم رو می شکست . . .
همه ی فکرم به این بود که مبادا دستاش زخمی شه . . .

 
 
اس ام اس غمگین
 

دل شکسته را بند هم که بزنی ، بی فایده است ؛ هر کاری بکنی باز هم غم و غصه از ترک هایش چکه می کند !

 
 
اس ام اس غمگین

 

بیشتر مواقع پشت جمله ی ” عیب نداره ، مهم نیست ”
یه دلِ شکسته وجود داره . . .

 
اس ام اس غمگین
 

شکستگی رفع بلاست . . .
ولی باور نمی کند دلم . . .

اس ام اس غمگین
 

دعایم برای خوشبختیت نگرفت . . .
خدا چه زود تقاص دلی را که شکستی دستت داد . . .

اس ام اس شب بخیر


آیا میدانید “شب بخیر” در آخر بعضی اسمس ها مساوی با “خفه شو دیگه ” است!


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چیزی شبیه به “معجزه” است. وقتی هر شب به خیر می گذرد

بی آنکه کسی به تو بگوید “شب به خیر”

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


وقتی تو خوابی، تو مهتاب…..همه چی با من، غریبه


خواب تو یه سقف کوتاه…پشت اون نوری غریبه 


خواب تو،خواب یه گندم….توی سرزمین عشقه


خواب یه قصهء خوب….کفشای غمگین عشقه


  خواب تو خواب گل یاس…خواب یه حسِ  نجیبه


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *




شب زیباست چون تنهایی کسی نیست که ازارت بده چراکه از صبح تاخود شب تمام ذرات وجودت رو ازرده حالا وقتش

که استراحت کنه تاروز بعد وتو به جرم عشق محکوم به تحملی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


عزیزمپرده چشماتو آروم میکشم روی چشاتبوسه


دوستت دارم رو میگیرم از گونه هاتشب به خیر احساس من


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


امیدوارم امشب که می خوابی سفر زیبایی داشته باشی به دنیای رویاهاعزیزترینم،


تا برگردی به انتظارت بیدار میمونم . . .شبت بخیر



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



این پیام از من خوابالو ! برای یک آدم خوابالودر زمان خوابالودگی


ارسال شده است !لطفا خوب بخوابید ، شب خوش !


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


خورشید خاموش ، ستاره روشنآسمان آبی خاموش ،


آسمان سیاه روشنهمه چیز اماده ست که توی خواب امشبتو


رو توی رویاهام ببینمبهانه بیدار شدنم ، شبت به خیر



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


امیدوارم امشب که میخوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی

ولی
سعی کن بهش عادت نکنی چون من هر شب نمیتونم بیام به خوابت !شبت به خیر


ای گل سرخ پاییزم شبت به خیر عزیزم بوسه به پات میریزم شبت به خیر عزیزم

وقت لالایی گفتنه تو خوب بخوابی عشق من عشقو به پات میریزم شبت به خیر عزیزم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
لالایی لا لا بخواب ای گل نازم که واسه چشای تو قصه می سازم

لالایی لا لا بخواب ای گل سوسن همه فرشته ها روتو می بوسن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
‌میخوام  وقتی تو  خوابی کنار تو بشینم اگه یه وقت خوابم برد باز خوابتو ببینم

مواظب خودت باش شبت به خیر عزیزم ای کاش میشد تو خوابت رنگین کمون بریزم

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ایکاش کنارت بودم تا زیباترین لالایی عاشقانه را برایت زمزمه کنم و تو اسمان قلبم
 را با مهتاب زیبای چشمانت نور باران کن تا خوابت ببرد
شبت به خیر عزیزم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

باز هم شب شدو  و من هنوز بی عشق تو از تمام رویا ها دلگیرم
امشب درانتظار یک شب به خیر تا صبح بیدار خواهم ماند اما تو  چشماهای زیبایت را به رویاها بسپار....شب به خیر

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

باز صدا می زنم تو را .... امشب بازم میسپارمت به اون کسی که تو دیار بی کسی بین
همه دلواپسی مونس و همدمم بوده تو رو به من هدیه داده
شب به خیر نازدانه گلم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو بخواب نازنینم ....
به جان تمام دلواپسی هایم قسم،
که لحظه ای دیده بر هم ننهم
و نگهبان تمام غزل های بر باد رفته باشم
قول می دهم یک مو نیز از سر قاصدک رویاهایت کم نشود ،
تو بخواب نازنینم ....شب به خیر
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خوابی؟دلم می خواد آروم خوابیده باشی، بی ترس، بی دلهره، بی دلتنگی
دلم می خواد وقتی خوابی اونجا باشم، دم در وایسم، سرمو بچسبونم به چارچوب، نگات کنم
خوب بخوابی گلم
خوابای رنگی ببینی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مثل یه گنجیشک کوچیک اروم بخواب مهربونم چشماتو رو هم بذار من اینجا بیدار میمونم
کابوس رو زندون میکنم خواب بد رو میسوزونم حافظ خواب تو میشیم منو خدای خوب دل
چشمهاتو فردا میبینم خوب بخوابی شبت به خیر
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
لالایی کن بخواب قشنگترین یار منو از خواب غفلت کردی بیدار
لالایی کن بخواب معنی عشقم الهی بمونی تو سرنوشتم
لالایی کن شبت به خیر عزیزم تمام عشقمو به پات میریزم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

....وقتی تو خوابی،تو مهتاب.....همه چی با من ،غریبه
....خواب تو یه سقف کوتاه...پشت اون نوری غریبه
..... خواب تو،خواب یه گندم....توی سرزمین عشقه
......خواب یه قصهء خوب....کفشای غمگین عشقه
.... خواب تو خواب گل یاس...خواب یه حسِِ نجیبه
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عزیزم خواب و بیدارت قشنگه  شب من بی تو و بی آب و رنگه
بخواب ای نازنینم, مهربونم, دلنشینم منم من, عاشقت, آروم باش بهترینم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خوابای رنگی بیبینی خواب دلتنگی نبینی شبت به خیر ای مهربون خوب بخوابی عزیز جون
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امیدوارم امشب که می خوابی سفر زیبایی داشته باشی به دنیای رویاها
عزیزترینم ، تا برگردی به انتظارت بیدار میمونم شبت بخیر
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عزیزم پرده چشماتو آروم میکشم روی چشات بوسه دوستت دارم رو میگیرم از گونه هات
شب به خیر احساس من
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

این پیام از من خوابالو ! برای یک آدم خوابالو در زمان خوابالودگی ، ارسال شده است !
لطفا خوب بخوابید ، شب خوش !
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خورشید خاموش ، ستاره روشن آسمان آبی خاموش ، آسمان سیاه روشن
همه چیز اماده ست که توی خواب امشب تو رو توی رویاهام ببینم
بهانه بیدار شدنم ، شبت به خیر
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خوش آمدی مسافر سرزمین “رویاهای شیرین”
خواهشمند است در بستر بالش خود ارام باشید
تا لحظاتی دیگر اماده پرواز خواهیم شد
تا صبح فردا سفر خوبی برای شما آرزومندیم
(خلبان خطوط هوایی “رویا”) !
شب خوش
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

امیدوارم امشب که میخوابی قشنگترین و بهترین آدم دنیا رو تو خواب ببینی
ولی سعی کن بهش عادت نکنی چون من هر شب نمیتونم بیام به خوابت !
شبت به خیر
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

شب بخیر ای آخرین امید من / نذار تاریکی تو قلبت بنشینه
چشاتو بروی شهر شب ببند / تا چشای کوچیکت خواب ببینه

اس ام اس مهربانی جدید

بگذار بگویند خسیسم

من دوستت دارم هایم را الکی خرج نمیکنم جز برای مهربانی خودت


 
* * * * * * * * * * * * * * * * *

بوی مهربانی میآید

کجا ایستاده ای ؟ در مسیر باد !؟


 
* * * * * * * * * * * * * * * * *


خانه های جدول زندگیم را دستان مهربانت یک به یک پر کرد

و رمز جدول چنین بود:

دوستم بدار


 
* * * * * * * * * * * * * * * * *

موج آرام نگاهت لاف دریا را شکست / از حصار شب گذشت و مرز فردا را شکست

غم بر روی شانه هایم سالها لم داده بود / مهربانیهای تو ، قندیل غمهایم شکست


 
* * * * * * * * * * * * * * * * *


ایمان داشته باش که کمترین مهربانی ها از ضعیفترین حافظه ها پاک نمیشوند ،

پس چگونه فراموش خواهی شد تو که پیشه ات مهربانی است . . . ؟


 
* * * * * * * * * * * * * * * * *


انتهای آسمانم  قلب توست*مهربان،این آسمان ازآن توست

 آسمانم هدیه ای ازسوی من* تابدانی قلب من هم یاد توست


 
* * * * * * * * * * * * * * * * *


میشه پروانه بود و به هر گلی نشست

اما بهتره مثل تو مهربون بود و به هر دلی نشست


هیچ دانی نازنینم می توانی / راحت اسرار سعادت را بدانی رمز خوشبختی انسان نسیت جز این / مهربانی ، مهربانی ، مهربانی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * در میان دست هایت عشق پیدا میشود / زیر باران نگاهت، نسترن وا میشود  با عبور واژه ها از گوشه ی لب های تو / مهربانی خوب معنا میشود
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * چشمِ زمستان را کور کرده مهربانی چشم هایت!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

حالا که آمده ای ، چترت را ببند ، در ایوان این خانه جز مهربانی نمی بارد .
 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
 
مهربانی باغ سبزی است که از روزنه ی پنجره ها باید دید ، مهربانم مگذار لحظه ای روزنه ی پنجره ها بسته شود .

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

هیچ ثروتی بالاتر از مهربانی نیست ، یادت باشه تو خیلی ثروتمندی
یه خورده از ثروتت رو هم به ما بدی چی میشه آخه !؟
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو همان مهربانی هستی؟! یا مهربانی همان توست؟!
نمی دانم می دانم بی شک با هم نسبت نزدیکی دارید 
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مهربانی نقش هر نقاش نیست / هر که نقشی را کشید نقاش نیست
نقش را نقاش معنا میدهد / مهربانی نقش یار است حیف که یار نقاش نیست
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

ایمان داشته باش که کمترین مهربانی ها از ضعیفترین حافظه ها پاک نمیشوند
پس چگونه فراموش خواهی شد تو که پیشه ات مهربانی است  ؟
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مهربانی باغ سبزی است که از روزنه پنجره ها باید دید
مهربانم مگذار لحظه ای روزنه پنجره ها بسته شود
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

بی وفایی کن وفایت میکنند با وفا باشی خیانت میکنند
مهربانی گر چه آیینه ی خوشیست مهربان باشی رهایت میکنند
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش میشد بر جدایی خشم کرد / شاخه های نسترن را با تواضع پخش کرد
کاش میشد خانه ای از مهر ساخت / مهربانی را در آن سرمشق کرد
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

در مهربانی همچون باران باش که در ترنمش علف هرز و گل سرخ یکیست
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مهربانی زبانی است که : برای کور دیدنی ، برای  کر شنیدنی ، و برای لال  گفتنی است
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مهربانی تزئین لحظه هاست برای مهربانیت جوابی جز دوست داشتن ندارم
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

عشق را رنگ آبی زدم، دوست داشتن را قرمز، نامردی را سیاه، دروغ را سفید،

ولی نمی دانم چرا به تو که میرسم نمی دانم مهربانی چه رنگی است ؟
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

مهربونیات زیاده که هنوز خوب و صبوری / مثل یک حس قشنگی حتی وقتی خیلی دوری . . .
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

یادمان باشد از امروز جفایی نکنیم، یا که در خویش شکستیم صدایی نکنیم
یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند، طلب عشق به هر بی سروپایی نکنیم
مهربانی صفت بارز عشاق خداست، یادمان باشد از این کار ابایی نکنیم.
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چه کسی رسد به پایت ز محبت و صفایت / به خدا ز مهربانی در جهان یگانه هستی
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

کاش هرگز در محبت شک نبود / تک سوار مهربانی تک نبود
کاش بر لوحی که بر جان و دل است / واژه تلخ خیانت حک نبود