جوک و اس ام اس خنده دار

جوک و اس ام اس خنده دار


این شعر زیر بسیار کاربرد دارد ! من خودم هزار بار شماره هام پاک شده

بعد که اس ام اس میاد ، میمونم این شماره مال کیه !

بدبختی اینجاست فقط کافیه طرف بفهمه که شماره هات پاک شده

هزار جور ادا اطوار در میاره تا بگه کیه !

حالا این شعر محترمانه شاید تاثیرش بهتر از فحش و تهدید باشه !

در حافظه ی گوشی من نام شما نیست

ای دور ز غم یاور من نام شما چیست؟

عذرم بپذیر حافظه یکباره پریده !

نامت بفرست ثبت مجددبشه برلیست


جوک و اس ام اس خنده دار


شِنبِمِه (shenbeme)  چیست !؟

اضحار وضعیت یک قمی ، وقتی که لب ساحل به او شن چسبیده !


جوک و اس ام اس خنده دار

به غضنفر میگن چرا خودکشی کردی؟ افسرده‌ای؟

میگه نه بابا، خوبم، می‌خواستم تو اوج خداحافظی کنم !



جوک و اس ام اس خنده دار


دوستت دارم تا آخر ، تا انتهای باور

تا آخر زمونه ، این خط –

  اینم + نشونه !


جوک و اس ام اس خنده دار 


آیا میدانستید گونه ای از عنکبوت های ماده بعد از جفت گیری

نر های خود را میخورند !؟

آنها تنها موجوداتی هستند که فهمیده اند ، شوهر به هیچ دردی نمیخورد !


جوک و اس ام اس خنده دار


غضنفر ناراحت بوده

بهش میگن چی شده ؟

میگه : ملت زیر پنجرشون گیتار میزنن …

زیر پنجره ما هم یه وانتی استارت میزنه ، روشنم نمیشه !



جوک و اس ام اس خنده دار


عه ! شما همونی هستین که هیچ گـ *ـهی نیست !؟

می‌شه یه امضا بدین !؟



جوک و اس ام اس خنده دار


کی اشکاتو پاک میکنه ، شبا که غصه داری

بهش بگو ذوق نکنه ، اونم تنها میذاری !



جوک و اس ام اس خنده دار


خدایا

هر دری رو خواستی ز حکمت ببندی

نزدیکِ در یخچال نشو !

ممنون



جوک و اس ام اس خنده دار


نگه داشتن دُم ماهی و قــلب یک زن

از مشکل ترین کارهای دنیاسـت !



جوک و اس ام اس خنده دار


همتون تنهایین … همراه اول دروغ میگه !

“ایـرانسـل”


جوک و اس ام اس خنده دار


دقت کرین شبای عروسی تا دهنت پر میشه دوربین میاد روت !؟

گفتم هواست باشه !



جوک و اس ام اس خنده دار



گفتم که لبت….گفت آب حیات

گفتم دهنت …گفت حب نبات

گفتم که توانم دهم بوسه بر آب حیات؟

گفت د نه د اونو بده به بابات !



جوک و اس ام اس خنده دار


سلام عزیز دوست داشتم بیام پیشت

اما ببخشید نمی تونم. برنامتو بخاطر من تغییر نده

قربانت

امضا:(شانس) !


جوک و اس ام اس خنده دار

 

 

آیا میدانید

هیچ کادوی زشت و به درد نخوری دور انداخته نمیشود،

فقط از خانه ای به خانه دیگر و از شخصی به شخص دیگر منتقل میشود !



جوک و اس ام اس خنده دار


حیف نون :

گالیله غلط کرد گفت زمین می‌چرخه

اگه می‌چرخه پس چرا خنک نمیشه ؟



جوک و اس ام اس خنده دار


ای کاش بجای دهنم، جاده ی زندگیم آسفالت میشد !

(از سخنان قصار غضنفر)

.

میگن قیمت گل رفته بالا ، قدر خودتو بدون

چون صد در صد قیمت کود هم میره بالا !


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.