اس ام اس سرکاری


اس ام اس سرکاری


هر وقت یکی رو دیدی یه جور دیگه نگات میکنه احساس کردی میخواد بغلت کنه..و حس کردی فقط تو میبینیش،زبونت بند اومد و صدایی نشنیدی و اومد نزدیک دستتو آروم گرفت

.
.
.
.
.

مطمئن باش خوده خوده عزرائیله #_#


اس ام اس سرکاری

عزیز دلم...
عجقم...
عمرم...
.
.
.
تاحالا فکرکردی چقدر برای من ارزش داری ؟ دویست تومن!


اس ام اس سرکاری


آیا میدانستید کسانی که در روز 11ساعت پشت میز می نشینند نسبت به کسانی که 8 ساعت در روز پشت میز می نشینند
3 ساعت بیشتر پشت میز مینشینند؟؟!!
نه عایا میدونستید؟؟


اس ام اس سرکاری


گلهای خوشبوی دنیارو هم به پات بریزم بازم کمه
.
.
.
.
.
چون پاهات خیلی بو میده



اس ام اس سرکاری


اگه در قلب منو وا کنی یه ندا میاد که میگه
.
.
.
.
.
.
.
درو ببند کره خر سوز میاد !



اس ام اس سرکاری


تو ماه، تو زیبا، تو مهربون، تو دوست داشتنی، اما من؟؟
.
.
.
.
یک آدم خالی بند :|


اس ام اس سرکاری


تو تنها تک درخت منی
.
.
.
.
که هرشب خرم را به آن می بندم :)))


اس ام اس سرکاری


ببخشید این موقع اس دادم
ولی من دیگه خسته شدم ...
از تو...
از مردم این دورو زمونه...
میدونی چرا؟؟؟
نمیدونی...
هیچکی درد منو نمیدونه...
تو خیابون که راه میرم
دست از سرم بر نمیدارن
هی قدم به قدم میان جلومو میگیرن
تو تاکسی هم همینطور :(
هیچجا آسایش ندارم
هرجا میرم همین مشکل هس 
میگن شما مهر ماهی هستی؟
میگم بله از کجا فهمیدی؟
میگن ازجذابیتت O_o
از این همه نمکت o_O
از زیباییت ^_^
خوشتیپیت :))
و...
عمه هم ندارم! :|



اس ام اس سرکاری


گاو اولی: مااااا
گاو دومی: مااااا مااااا
گوسفند وارد ماجرا میشه: بع
گوسفند دومی: بع
گوسفند اولی: بع بع…
گاو اولی: ما!


اس ام اس سرکاری


مـــــژده مـــــژده
مژژژژژژژژژده مژژژژژژژژده !
چیه خوو دنبال چی میگردی ؟؟؟ دارم کسیو صدا میکنم ..اِاِاِاِاِاِبابا ســرت تو کار خودت باشه ..
مـــــــــــــــــــــــــــــــژده کوووجایی !!!!؟؟؟
خخخخخخ
روانی هم خودتی !


اس ام اس سرکاری


فانتزی من اینه...
باهاش دعوام شه ول کنه بره خونه باباش اینا ...
منم نمیرم دنبالش تا چشتون در بیاد
اصلا برای چی تو مسائل خانوادگی من دخالت میکنید؟
کجاست اون کمربند سیاهه من...


اس ام اس سرکاری


چه لحظه سختی است دل کندن از تو
.
.
.
.
.
.
.
.
ای آب داغ حمام



اس ام اس سرکاری


سبدی پر از موز//دسته گل رز//پیرهنی پر از پرز//همسری مثله بز//آرزوی من برای توست!!خخخخ
^ــــ^


اس ام اس سرکاری


من از آدمای عوضی متنفرم!
.
.
میدونین چرا؟؟
.
.
.
.
.
.
.

خو معلومه چون عوضی ان دیگه:)
هرچی کَرَمِته بلایک


اس ام اس سرکاری



ﺩﺳﺘﻤﺎﻝ ﮐﺎﻏﺬﯼ ﺑﻪ ﺍﺷﮏ ﮔﻔﺖ:
.
.
.
.
.
.
.
ﻧﻪ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺍﻻﻥ ﺍﻭﻣﺪﯼ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﺩﺳﺘﻤﺎﻝ ﮐﺎﻏﺬﯼ ﺑﻪ ﺍﺷﮏ ﭼﯽ ﮔﻔﺘﻪ؟؟؟؟
ﻧﻪ ﯾﻨﯽ ﻭﺍﻗﻌﺎ ﺩﺳﺘﻤﺎﻝ ﮐﺎﻏﺬﯼ ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻪ ؟
ﻫﻢ ﺳﻨﺎﯼ ﺗﻮ ﺍﻻﻥ ﺩﺍﺭﻥ ﺍﻭﺭﺍﻧﯿﻮﻡ ﻏﻨﯽ ﻣﯿﮑﻨﻦ ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﺗﻮ
ﺍﻭﻣﺪﯼ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﺩﺳﺘﻤﺎﻝ ﮐﺎﻏﺬﯼ ﭼﯽ ﮔﻔﺘﻪ ...؟؟؟؟
لابد دانشجو هم هستی ...؟؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.