اس ام اس دوستت دارم

پیام دوستت دارم


انگار در دلم حرفی دیگر باقی نمانده تا برایت بگویم...

تنها یک جمله

 هنوزم دوستت دارم...


پیام دوستت دارم


امروز یک کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه

دیروز هم همینطور بود...
.
.
.
.
. فردا هم همینطوره !


پیام دوستت دارم


بگو دوستت دارم...

شهیدم کن...

مالیات ندارد این گلوله ای که از دهانه لب های تو شلیک می شود !!!

  
پیام دوستت دارم



  کپی می کنید مشکل نداره

فقط برای اینکه بدهکار وجدانتون و زحمت من نشید 

سایت من رو به اسم ( اس ام اس جدید ) تو سایت یا وبلاگتون لینک کنید


پیام دوستت دارم


هی تو کمی نزدیکتر بیا...

آره تو ...

اما چیزی نگو بگذار فقط

بگذار چشم هایمان این همه دوست داشتن ها را زیرنویس کنـــد...


پیام دوستت دارم


دوست داشتن...

زبان ٬ زمان ٬ راه ٬ دلیل ٬ نشانه نمی خواهد

دوست داشتن دل می خواهد

و یک من می خواهد و یک تو


پیام دوستت دارم


بانو...

آن پیراهن قرمز پولک دارت را بپوش ...

و مثل یک ماهی به آغوش من بیا

من هنوز دریا، دریا تو را دوست دارم... 


پیام دوستت دارم


باران می بارد ! 

به حرمت کداممان ؟ 

نمی دانم؟

همین اندازه می دانم که ...

صدای پای خداست...

شاید دلی در این حوالی گفته باشد

 دوستت دارم...


پیام دوستت دارم


ما به هم نمی رسیم

امّا بهترین غریبه ات می مانم

که تو را همیشه دوست خواهد داشت ...


پیام دوستت دارم


می خواهم داستانی از علاقه ام به تو را بنویسم

یکی بود ، یکی … بی خیال …

خلاصه اش می شود : دوستت دارم


پیام دوستت دارم


حرف های زیادی بلد نیستم...

من تنها چشمان تو را دیدم...

 و گوشه ای از لبخندت که حرف هایم را دزدید...

از عشق چیزی نمی دانم ...

اما دوستت دارم کودکانه تر از آنچه فکر کنی ...


پیام دوستت دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.