اس ام اس تبریک تولد

اس ام اس تبریک تولد

امروز روز توست، روز میلادت


دنیا تبسم کرده است امروز با یادت


امروز بی شک اسمان ابی ترین ابیست


چرخ و فلک همچون دلم درگیر بی تابیست


تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولد

زیباترین چشم انداز تندیس نگاه توست


و قشنگترین لحظه لحظه روییدن توست


سالروز تولدت را با تقدیم یک سبد گل سرخ تبریک می گویم

اس ام اس تبریک تولد
روز تولد تو روز نگاه باران


بر شوره زار تشنه بر این دل بیابان


روز تولد تو گویی پر از خیال است


یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب است …

اس ام اس تبریک تولد

امید سال های از دست رفته ام


امید روزهای بی کسی ام


تولدت هر سال بی تو آغازی است


برای عاشق تر ماندنم


بی تو اما در دلم با تو بودن را جشن می گیرم


و ساده می گویم حس بودن دوباره ات مبارک!

اس ام اس تبریک تولد

میلادت ای دوست مبارک باشد


پیوسته دلت شاد سعادت باشد


هر سبزۀ سبز رنگ بهارت باشد


راهـت سپید راه عــدالـت باشد


چـــشـــم شــادی نگارت باشد


ایــــــزد پـشـت و پـناهت باشد


میلادت ای دوست مبارک باشد


دلـشاد ازین اهل جماعت باشد
اس ام اس تبریک تولد
با من باشی دوست دارم


تنها باشی دوست دارم


امروز روز میلادته


هرجا باشی دوست دارم


تولدت مبارک


اس ام اس تبریک تولد


در شب های خوشبختی تو سهم من تنهایی است


در دل من اما فقط آرزوی توست


تولدت مبارک …

اس ام اس تبریک تولد


میلادت ای عزیز تر از جـان خجسته باد


در مقـدمت غزل به ترنم، نشسته باد


تولد تو مبارک، بروی تو


دروازه های غم به چنین روز بسته باد

اس ام اس تبریک تولد

آرزو می کردم که درجشن میلادت


تک ستاره آسمان چشمانت باشم


تا در آغوشت طولانی ترین شبم را تقدیمت کنم


و درکلبه انتظارت بوسه هایم را میهمانت!


تولدت مبارک …


اس ام اس تبریک تولد

تو هیچی کم نداری


برای همه چیز من بودن


تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولد
عزیزم منت بر سر تقویم نهادی!


امروز را سرافراز کردی


و باقی روزها را در حسرت گذاشتی


تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولد

روز تولد تو  روز نگاه باران


بر شوره زار تشنه  بر این دل بیابان


روز تولد تو  گویی پر از خیال است


یاس و کبوتر و باد در حیرت تو خواب است


تولدت مبارک

اس ام اس تبریک تولد
تولدت مبارک


ای گل گلدون من


هزار سال زنده باشی


بسته به تو جون من


این هدیه تولد


پیشکش چشمای تو


نازگل زیبای من


چشام زیر پای تو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.